Service echipamente Printare / Copiere
Activi pe piata din '99
Cu o experienta de peste 25 ani in domeniu , BEST TECH va ofera servicii de diagnosticare si reparare a echipamentelor de birou (imprimante, multifunctionale, fax-uri, copiatoare, calculatoare , notebook-uri , etc).
Repararea imprimantelor si multifunctionalelor se executa la sediul nostru sau la sediul clientului in cazul in care echipamentul este voluminos / greu si nu poate fi adus la noi
Lista servicii printing
CURATARE
- aspirare / suflare de praf
- curatare benzi transportoare
- curatare cap printare
- curatare filtre
- curatare original glass
- curatare original pad
- curatare placi logice
- curatare role angrenare hartie
- curatare reglare taietor hartie
- curatare senzori optici
- curatare scaner
- curatare sistem optic (prisma, oglinzi)
- curatare unitate corona
- curatare unitate developare
- spalare absorbere
- spalare mecanism purge unit
- eliminare toner ars
INLOCUIRE COMPONENTE / PIESE
- inlocuire conectori
- inlocuire cilindru
- inlocuire developer
- inlocuire film fixare cuptor
- inlocuire formater
- inlocuire mufe diverse
- inlocuire fusing heater lamp (lampa de incalzire)
- inlocuire pick-up roller
- inlocuire roti angrenare
- inlocuire rola inferioara cuptor (lower pressure roller)
- inlocuire thermistori
- inlocuire senzori
- inlocuire unitate corona
- inlocuire componente diverse
- incarcare cartuse
RESETARE / SETARE
- resetare / setare
- resetare eroare
- resetare eroare cartuse
- resetare eroare drum unit
- resetare eroare absorbere
- resetare eroare mentenanta
- setari diverse echipament
- configurare / setare fax
- reeballing / reflow formater
TESTARE / VERIFICARE
- ajustari senzori
- verificare cartuse
- verificare carusel cartuse
- verificare cuptor (fuser unit)
- verificare conectica placi de baza
- verificare role angrenare hartie tava
- verificare senzori traseu hartie
- verificare sistem optic (prisma, oglinzi)
- verificare unitatea de imagine
- testare transmisie / receptie
FAQ Service echipamente printare / copiere
Durata diagnosticarii
Termenul de diagnosticare a echipamentelor aduse in service este de 3 – 7 zile lucratoare .
Durata diagnosticarii
Timpul de remediere a defectului diagnosticat si comunicat clientului poate dura intre 1– 30 zile lucratoare in functie de complexitatea lucrarilor ce trebuiesc efectuate si a disponibilitatii pieselor de schimb necesare. Acest termen se poate prelungi in functie de disponibilitatea pieselor de schimb in stocurile furnizorilor nostrii.
Taxa de constatare
Taxa de constatare este de :
- 15 RON pentru imprimantele cu jet de cerneala
- 30 RON pentru imprimantele laser A4 si imprimantele cu jet de cerneala A3
- 50 RON pentru copiatoare A3
*** Taxa de constatare nu se achita daca echipamentul se repara in service-ul nostru. *** Taxa de constatare se achita daca echipamentul nu se poate repara sau daca clientul nu doreste repararea acestuia.
Orice echipament adus in service este considerat defect, deci orice pretentie a clientului care ar putea reclama defectarea echipamentului dupa aducerea lui in service va fi considerata nefondata.
Orice echipament adus in service fara consumabile sau cu consumabilele goale nu va putea fi diagnosticat decat dupa reumplerea / inlocuirea acestora. In acest caz clientul va achita contravaloarea reumplerii / cartusului nou.
S.C. BEST TECH S.R.L. nu se face raspunzatoare pentru eventualele defecte ascunse care pot aparea pe parcursul servisarii echipamentului.