IMPRIMANTE | COPIATOARE | FAX-URI | MULTIFUNCTIONALE | PLOTTERE

Service echipamente Printare / Copiere

 

Activi pe piata din '99

Vanzare si service echipamente de printare / copiere si consumabile pentru acestea.

Cu o experienta de peste 25 ani in domeniu , BEST TECH va ofera servicii de diagnosticare si reparare a echipamentelor de birou (imprimante, multifunctionale, fax-uri, copiatoare, calculatoare , notebook-uri , etc).

Repararea imprimantelor si multifunctionalelor se executa la sediul nostru sau la sediul clientului in cazul in care echipamentul este voluminos / greu si nu poate fi adus la noi

Lista servicii printing


CURATARE


INLOCUIRE COMPONENTE / PIESE


RESETARE / SETARE


TESTARE / VERIFICARE

FAQ Service echipamente printare / copiere

Durata

Durata diagnosticarii

Termenul de diagnosticare a echipamentelor aduse in service este de 3 – 7 zile lucratoare .

Durata diagnosticarii

Timpul de remediere a defectului diagnosticat si comunicat clientului poate dura intre 1– 30 zile lucratoare in functie de complexitatea lucrarilor ce trebuiesc efectuate si a disponibilitatii pieselor de schimb necesare. Acest termen se poate prelungi in functie de disponibilitatea pieselor de schimb in stocurile furnizorilor nostrii.

Cost

Taxa de constatare

Taxa de constatare este de :

  • 15 RON pentru imprimantele cu jet de cerneala
  • 30 RON pentru imprimantele laser A4 si imprimantele cu jet de cerneala A3
  • 50 RON pentru copiatoare A3

*** Taxa de constatare nu se achita daca echipamentul se repara in service-ul nostru. *** Taxa de constatare se achita daca echipamentul nu se poate repara sau daca clientul nu doreste repararea acestuia.

Defect

Orice echipament adus in service este considerat defect, deci orice pretentie a clientului care ar putea reclama defectarea echipamentului dupa aducerea lui in service va fi considerata nefondata.

Responsabilitate

Orice echipament adus in service fara consumabile sau cu consumabilele goale nu va putea fi diagnosticat decat dupa reumplerea / inlocuirea acestora. In acest caz clientul va achita contravaloarea reumplerii / cartusului nou.

S.C. BEST TECH S.R.L. nu se face raspunzatoare pentru eventualele defecte ascunse care pot aparea pe parcursul servisarii echipamentului.