Calculatoare | Notebook | Servere | Videoproiectoare | Configurare Retele

Service Calculatoare si Notebook-uri

 

Distribuitor autorizat Microsoft

vanzare si integrare de solutii hardware si software dedicate fiecarui client.

Instalarile de programe / aplicatii soft se fac doar daca exista achizitionate licente pentru ele

Lista servicii calculatoare


DIAGNOSTICARE ECHIPAMENTE


REPARATII ECHIPAMENTE


REPARATII NOTEBOOK:

curatare notebook de praf + schimbare pad termic / pasta termoconductoare
*recomandat sa se faca cel putin o data pe an.

BACK-UP / RECUPERARE


MENTENANTA:

exista si posibilitatea incheierii unui contract de interventie pe baza de abonament lunar

CURATARE / RECONDITIONARE


OPERATIUNI SOFTWARE

instalare sistem de operare + update sistem de operare + office + drivere + programe free diverse + import mail-uri / alte date.

FAQ Service Calculatoare si Notebook-uri

Durata

Durata diagnosticarii

Termenul de diagnosticare a echipamentelor aduse in service este de 1 - 7 zile lucratoare.

Durata remedierii

Timpul de remediere a defectului diagnosticat si comunicat clientului poate dura intre 1– 30 zile lucratoare in functie de complexitatea lucrarilor ce trebuiesc efectuate si a disponibilitatii pieselor de schimb necesare. Acest termen se poate prelungi in functie de disponibilitatea pieselor de schimb in stocurile furnizorilor nostrii.

Cost

Taxa de constatare / diagnosticare

Taxa de constatare / diagnosticare este de :

  • 20 - 50 RON pentru desktop-uri (in functie de complexitatea lucrarii)
  • 30 - 70 RON pentru Notebook-uri (in functie de complexitatea lucrarii)

*** Taxa de constatare nu se achita daca echipamentul se repara in service-ul nostru.
*** Taxa de constatare se achita daca echipamentul nu se poate repara sau daca clientul nu doreste repararea acestuia.

Pretul de achizitie al unui program soft nu include si pretul de instalare al acestuia.

Defect

Orice echipament adus in service este considerat defect, deci orice pretentie a clientului care ar putea reclama defectarea echipamentului dupa aducerea lui in service va fi considerata nefondata.

Responsabilitate

Va rugam sa efectuati copii de rezerva ( back-up ) pentru datele existente pe hard disk.

SC BEST TECH SRL nu se face raspunzatoare pentru eventuala pierdere a datelor in timpul diagnosticarii / remedierii problemei echipamentului adus in service. Din pacate au existat situatii in care in timpul unor banale operatii de verificare a hard disk-ului , de exemplu, acesta s-a defectat independent de actiunile intreprinse de personalul nostru.

Software

S.C. BEST TECH S.R.L. nu instaleaza programe fara licenta. De aceea va rugam ca la solicitarea instalarii / reinstalarii unui produs software sa faceti dovada detinerii legale a acelui soft.

In momentul in care se reinstaleaza sistemul de operare, este important de stiut ca toate programele soft instalate pe calculator vor deveni nefunctionale (nu si bazele de date aferente acestora), acestea trebuind reinstalate dupa reinstalarea sistemului de operare. S.C. BEST TECH S.R.L. poate reinstala doar acele aplicatii la care are acces. Pentru reinstalarea programelor soft de tipul: contabilitate-gestiune, ERP , programe industriale, programe de comunicare cu banci, setarile de internet , s.a.m.d., clientul va trebui sa se adreseze furnizorului acelui program, S.C. BEST TECH S.R.L. neavand competente in aceasta directie.

Pretul de achizitie al unui program soft nu include si pretul de instalare al acestuia.

UE